Duynparc Soest

Recreatie Domotica Toegangscontrole
Ga naar de website Terug naar overzicht
Het eerste recreatiepark dat is voorzien van de integrale totaaloplossing van Elbes en EveryOffice is Duynparc Soest. Hierbij wordt vanuit 1 systeem het gehele recreatieproces geautomatiseerd. Duynparc Soest heeft binnen het nieuwe systeem gekozen voor pasjes waarmee de gasten kunnen betalen in de horeca, hun deursloten van de recreatiewoningen kunnen bedienen, maar ook de wasautomaat, douches, barbeque en slagboom. Via een eigen inlog kan de gast inzage krijgen in de uitgaven, het saldo maar ook het energieverbruik. Gemak voor de gast én het park zelf!
 

Klant aan het woord

"Elbes was de eerste die wij tegenkwamen die het naar ons inzicht begreep"

"In 2013 hebben Ieke en ik ‘Duynparc Soest’ gekocht en zijn toen op zoek gegaan naar één totaaloplossing voor de parkautomatisering. Wij wilden niet met meerdere leveranciers te maken hebben, omdat de ervaring ons heeft geleerd dat je dan bij problemen van de kast naar de muur wordt gestuurd. Vele leveranciers gesproken die volgens eigen zeggen ‘alles’ konden bieden, wat bij nadere bestudering erg tegenviel. Elbes was de eerste die wij tegenkwamen die het naar ons inzicht begreep. Zij deelden onze visie en waren bereid daar de hardware en software op aan te passen en de koppeling samen met EveryOffice uit te werken. Nu hebben vele bedrijven ook de mogelijkheid te kiezen voor één totaaloplossing! De grap is dat nu ook andere software leveranciers voor de recreatiebranche bereid zijn tot samenwerken, waar daar in 2013 nog totaal geen sprake van was."

Jos Roskam en Ieke Nap van Duynparc Soest - tevreden gebruikers van het Elbes SYKONN online identificatie en betaalsysteem tbv douches, wasmachines, wasdrogers, barbeque, sauna, horeca
Jos Roskamp en Ieke Nap, Duynparc Soest